1257865275_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Pistaasipähkinä ja Elli antoivat minulle tämän ihanaisen tunnustuksen! Kiitos!!
Kuten aikaisemmissakin, tässä on myös sääntöjä:

Toimi seuraavien ohjeiden mukaisesti:

Kopioi kuva ja liitä blogiisi, sitten
1. Laita linkki keneltä sait tunnustuksen
2. Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä
3. Anna tunnustus seitsemälle
4. Linkitä nämä blogissasi
5. Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta Seitsemän tunnustusta...

Ja tässä tulee näitä asioita minusta, tosin en tiedä onko näissä jollekin jotain uutta!

1. Olen sairaan kova Emmerdale-fani! Se on pakko kattoa ja mulla on tälläkin hetkellä digiboksissa pari jaksoa, jotka pitäisi pian katsoa. Tykkään ihan sairaasti Cainista, vaikka se onkin semmonen renttu..

2. Nypin kulmakarvojani fanaattisesti joka päivä! Jos yksikin karva repsottaa, niin räplään sitä koko ajan. Esimerkkinä kun oltiin muutama vuosi sitten viikon verran mökillä, ja pinsetit jäi tietty kotiin. Kotiin tultuamme tyttäreni huusi pää punasena kuumat ulkovaatteet päällä eteisessä, mut mun oli pakko mennä siltä seisomalta kengät jalassa, täydet vaatteet päällä nyppimään kulmakarvoja. Jep, oon outo!

3. Käytän koko ajan kotona villasukkia,kesälläkin.

4. Mua häiritsee suunnattomasti jos tyttärilläni on pitkät varpaankynnet. Ne pitää välittömästi leikata! Ja jos ollaan samassa sängyssä ja jonkun terävä kynsi osuu mua, niin saman tien vessaan leikkaamaan kynnet!

5. En tykkää syödä "vanhaa" leipää.. Muutaman päivänkin vanha leipä, niin mies joutuu syömään sen..

6. Haluaisin leikata Irina-otsatukan, mut töissä joutuu pitämään hiuksia koko ajan kiinni, niin mihin mä ne sit laittaisin.. ?

7. En voi tehdä pyttyyn asioita, jos siellä ei ole sellaista hajustinta/raikastinta..


Ja tämä pitää nyt sitten jakaa seitsemälle henkilölle ja ne ovat:

Tietysti takaisin Ellille ja Pistaasille, sekä Juhlattarelle, Keisille, Makulle, Huvikumpuun ja Elsalle!